Satın Alma Yönetimi
Firmanet Satın Alma Yönetimi, işletmelerin ihtiyaç duyduğu malzeme ve hizmetlerin en verimli şekilde temin edilmesini sağlayan kapsamlı bir çözümdür. Sistem, satın alma süreçlerini otomatikleştirerek teklif toplama, onaylama, sipariş oluşturma ve tedarikçi takibini kolaylaştırır. Ayrıca bütçe kontrolü, satın alma talepleri ve malzeme stok durumunu entegre şekilde yöneterek, maliyetleri optimize eder ve süreçlerin şeffaflığını artırır. Böylece işletmeler, doğru zamanda doğru ürünlere ulaşırken, satın alma süreçlerinde maksimum verimlilik ve kontrol sağlar..

Satın Alma Yönetimi
Firmanet Satın Alma Yönetimi, tedarik süreçlerinizi uçtan uca takip eder ve maliyet kontrolünü sağlar. Tedarikçi performansından sipariş takibine kadar tüm işlemler entegre şekilde yönetilir.



İhtiyaç duyulan malzeme veya hizmetlerin satın alma sürecini başlatmak için oluşturulan taleplerin kaydedildiği ve takip edildiği modüldür.

Tedarikçilerden alınan fiyat ve koşulların kayıt altına alındığı, karşılaştırma ve değerlendirme sürecinin temelini oluşturan bölüm.

Farklı tedarikçilerden gelen tekliflerin detaylı olarak analiz edilip, en uygun fiyat ve koşulların seçilmesine olanak sağlayan araçtır.





Tüm Modüller Tek Platformda, Tek Fiyatla!
Güvenli Çözüm.
Web Tabanlı Yazılım
Verilerinizi kendi sunucunuzda güvenle saklayın, tüm kodlar size ait! Kodlama gerektirmeden form ve alan oluşturabilir, arama formları ve görüntüleme seçeneklerini özelleştirebilirsiniz.


Aklınıza takılan tüm sorulara firmanet ile cevap bulun.
